Інформатор Калуш

ЖИТТЯ

Люк посеред парковки: заварити не можна, але пообіцяли зробити

Калуські комунальники відреагували на аварійний люк посеред парковки

Після публікації матеріалу про аварійний люк на Підвальній, до Інформатора зателефонував начальник УЖКГ Тарас Фіцак.

За словами посадовця, люк знаходиться на балансі ТОВ “Укртелеком”, тому безпосередньо вони несуть відповідальність за його стан.

З деталей: люк справді жодного разу не варили. Він складається з чавуна, на який зварка не діє. Натомість там встановлена металева планка на болтах, яка стримує люк.

“Ми неодноразово спілкувались на цю тему з керівництвом “Укртелекому” та заставляли їх владнати цю ситуацію. Вони кажуть, що на люк наїжджають автівками, тому ця планка відвалюється і, відповідно, люк стає відкритий. Не так часто, але такі речі трапляються”, — каже Тарас Фіцак.

Щоб остаточно ліквідувати проблему, потрібно повністю поміняти кришку та саму його обойму.

“У відповідь чуємо, що у них немає коштів на це. Ми зі своєї сторони можемо їх заставляти кришку заставити назад, щоб вона не була відкрита”, — додає начальник УЖКГ.

Наразі працівники ТОВ “Укртелеком” пообіцяли в найкоротший термін ліквідувати проблему.

На парковці у Калуші аварійний люк

Олег Кіндрацький

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08

Нагору