Інформатор Калуш

ВЛАДА

Працівникам комунальної автостанції у Калуші зарплату платить приватна компанія?

Працівникам комунального підприємства у Калуші зарплату платить приватна компанія?

Міська рада навідалась на калуську автостанцію та вперше протрактувала присутність приватної компанії на полі діяльності комунального підприємства. Виявляється, є договір, відповідно до якого ТОВ “Калуська автобусна станція” організовує роботу автостанції, залучає додатковий транспорт, веде перемовини з перевізниками і навіть… платить заробітну плату працівникам комунального підприємства. Це — ще один успішно реалізований проєкт стратегії громади, каже міський голова Андрій Найда.

Інформатор публікує текст допису, який сьогодні оприлюднили на сторінці очільника громади.

АВТОСТАНЦІЯ – ЩЕ ОДИН УСПІШНО РЕАЛІЗОВАНИЙ ПРОЄКТ НАШОЇ СТРАТЕГІЇ

Пригадую, коли ми формували стратегію розвитку Калуської громади до 2030 року, одним із її пунктів було створення нової автостанції в нашому місті. Адже та, до якої всі звикли, — автостанцією важко було називати. Її функціонування створювало безліч незручностей для мешканців довколишніх будинків (особливо коли люди, які чекали на автобус, справляли нужду під вікнами жителів багатоповерхівок).

Благо, що вдалося втілити в життя ініціативу будівництва нової автостанції на основі приватно-державного партнерства. Шлях до реалізації цього проєкту такий: Калуська міська рада виділила під будівництво автостанції земельну ділянку, інвестори за власні кошти реалізували будівництво автостанції і увесь благоустрій прилеглої території. Сьогодні в ході ранкового об’їзду ми вкотре переконалися в тому, що комунальне підприємство функціонує вже у відповідних, комфортних умовах як для працівників, так і для пасажирів.

Наразі ще триває тестовий період діяльності КП «Калуське підприємство автобусних станцій». Підприємство уклало договір про співпрацю з ТОВ «Калуська автобусна станція ». Власне, саме це товариство має відповідний досвід роботи в цій галузі. Вони знають, як організувати роботу автостанції, залучити додатковий транспорт, ведуть перемовини з перевізниками. Важливо, що такий хід справ надзвичайно позитивно впливає на наш бюджет, адже всі витрати, які зараз несе автостанція, покриваються за рахунок договору про співпрацю із ТОВ «Калуська автобусна станція». Із місцевого бюджету на діяльність комунального підприємства не витрачаються кошти вже з вересня. ТОВ «Калуська автобусна станція» оплачує і комунальні послуги, і виплачує заробітну плату працівникам КП.

Також частково вже вдалося нормалізувати рух автобусів. Звичайно, ще є низка питань, які нам треба вирішити. Зокрема, питання заїзду на автостанцію міського транспорту. Цю ситуацію будемо намагатися владнати, заручившись підтримкою проєктантів.

А загалом наша нова автостанція активно розвивається. На території відкриваються нові магазини, що позитивно впливає на розвиток бізнесу та економіки громади. Також буде доставлено нові лавочки для пасажирів та облаштовано накриття на випадок дощу.

І надалі, як зазначив керівник КП Мар’ян Рисей, умови будуть лише поліпшуватися. Тож сподіваюся, що наші мешканці, які тривалий час негативно ставилися до ситуації навколо автостанції, змінять свою думку. Адже це справді хороша ініціатива. І відрадно, що її вдалося втілити в життя!

Нагадаємо, що 5 серпня Інформатор опублікував журналістське розслідування щодо діяльності калуської автостанції;

У Калуші запрацювала нова автостанція. Але чи справді вона комунальна?

Йшлося про те, що в місті створене комунальне підприємство “Калуське підприємство автобусних станцій”, яке мало “опікуватися” автостанцією та відповідно — заробляти для громади. Але натомість за надання послуг тут взялася приватна компанія — ТзОВ “Калуська автобусна станція”. Зареєстрована вона у грудні минулого року в Івано-Франківську. У нинішньому дописі міський голова стверджує, що “це товариство має відповідний досвід роботи в цій галузі”. Проте, коли воно встигло його набути — незрозуміло.

Нагадаємо, що комунальному підприємству зараз належить 10% збудованих площ та 78% мощення прилеглої до будівлі території, огорожа і шлагбауми. Як пише міський голова, “… автостанція активно розвивається. На території відкриваються нові магазини, що позитивно впливає на розвиток бізнесу та економіки громади”. При цьому — жодного слова про те, що громада втрачає потенційний дохід від оренди землі. Адже поки що ще триває інвентаризація земельної ділянки. Землю мали би розділити та передати комунальному підприємству в постійне користування, а власнику комерційних приміщень — в оренду. Поки цього немає усією прилеглою територією та інфраструктурою приватний бізнес користується безкоштовно.

Не поспішає міська рада затверджувати і станційний збір. Незрозуміло, з ким укладають договори перевізники…

Ще в серпні міська рада дотувала комунальне підприємство, фінансуючи заробітну плату працівникам, витрати на канцтовари, адміністративний збір.. Зараз Андрій Найда пише, що “такий хід справ надзвичайно позитивно впливає на наш бюджет, адже всі витрати, які зараз несе автостанція, покриваються за рахунок договору про співпрацю із ТОВ “Калуська автобусна станція”. За його словами, ця ж компанія виплачує заробітну плату працівникам КП. Що це за механізм такий, наразі незрозуміло. Інформатор готує відповідні запити, щоб з’ясувати. Наразі лише можна стверджувати, що у вересні податкових відрахувань комунальне підприємство “Калуське підприємство автобусних станцій” справді не робило. ПДФО, військовий збір, ЄСВ за першу половину серпня були сплачені 17 числа, а за другу половину місяця — 31 серпня. У вересні — жодного платежу.

Читайте також:
Автостанцію у Калуші досі тестують: люди мокнуть, дирекція порушує закон
Автобусні маршрути до калуських сіл: водії отримали таємничу вказівку, а у міській раді їх роблять винними
По дві зупинки і — на автостанцію. Калуська влада придумала, як впорядкувати рух маршруток

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08

Нагору