Калуш До сайту

У приміських автобусах Калуша запропонували розмістити інформацію про пільговий проїзд

У Калуші вже п’ять місяців триває ситуація, коли на автостанції на вулиці Ринковій відсутня обов’язкова інформація для пасажирів.

Ділиться Інформатор, посилаючись на Вікна.

Під час наради виконкому, що відбулася 15 листопада, старости Калуської громади підняли питання пільгового проїзду. Зокрема, йшлося про те, що пасажири приміських рейсів не знають, чи мають вони право на пільги. Через це сироти, діти з багатодітних родин та інші пільгові категорії сплачують повну вартість за проїзд.

Крім того, повідомляється про тиск на водіїв приміських автобусів, яким забороняють зупинятися у Калуші на певних зупинках. Це суперечить попереднім домовленостям, за якими автобуси приміського сполучення мали право здійснювати зупинки у місті до того моменту, поки міські маршрути не почнуть курсувати через автостанцію на Ринковій.

Щоб спростити мешканцям розуміння їх прав на пільговий проїзд, запропоновано розмістити відповідну інформацію у салонах приміських автобусів.

Яка інформація має бути в автобусах?

Відповідно до постанови Кабміну №176 від 18 лютого 1997 року, у салоні автобусів обов’язково повинна бути розміщена така інформація:

Відсутність інформації на автостанції

Попри обов’язкові вимоги, визначені тією ж постановою, на автостанції на вул. Ринковій досі відсутня необхідна інформація для пасажирів. Це стосується як приміщення, так і прилеглої території.

Згідно з постановою, на автостанціях має бути така візуальна інформація:

  1. На зовнішній стороні будівлі:
    • вивіска із зазначенням назви автостанції, інформації про її власника та графіку роботи;
    • позначення платформ для посадки та висадки пасажирів.
  2. Всередині приміщення:
    • інформаційне табло із розкладом руху автобусів, даними про перевізників і транспортні засоби;
    • ім’я та контакти керівника автостанції та працівника, який відповідає за допомогу особам з інвалідністю чи маломобільним групам населення;
    • витяг із правил надання послуг автомобільного транспорту, що стосуються прав і обов’язків усіх сторін;
    • контакти територіального органу із захисту прав споживачів;
    • план евакуації у разі надзвичайної ситуації;
    • схема розташування приміщень автостанції;
    • перелік послуг, які надаються автостанцією, та їх вартість;
    • контакти екстрених служб, правоохоронних органів і контролюючих органів.
  3. Поруч із касами:
    • ім’я та контакти касира;
    • перелік послуг, що надаються автостанцією, та їх вартість;
    • інформація про категорії громадян, які мають право на позачергове придбання квитків;
    • порядок повернення квитків;
    • перелік пільгових категорій громадян, які мають право на безоплатний проїзд;
    • графік роботи кас.

Крім цього, усі інформаційні матеріали мають бути надруковані на матеріалах із матовою поверхнею великим чітким шрифтом (не менше 15 мм) і розміщені на висоті 160 см від підлоги.

Проте наразі у Калуші ці вимоги ігноруються, а пасажири як автобусів, так і автостанції залишаються без необхідної інформації.