До Viber можна ставитися по різному, проте за даними власника месенджера, Rakuten Viber в 2021 році українці відправили 20% всіх повідомлень у месенджері. Viber приваблює можливістю спілкуватися в особистих чи групових чатах, тож тут можна створювати бесіди для сім’ї, друзів, дитячого садочку чи школи. Саме у Viber часто ведуть офіційну комунікацію бренди та медійні персони.
Відмінності розсилок Viber
Нещодавнє нововведення у месенджері — вкладка з бізнес-чатами, куди згруповані всі бесіди від компаній. Це дуже зручно, адже ділові чати не плутаються з особистими. Також у Viber передбачена можливість перетягувати чат уверх чи вниз списку, що також позначається на популярності месенджера.
Більшість брендів обирають каскадну розсилку Viber та SMS. Якщо телефон був неактивним у мережі, важлива інформація приходить у вигляді короткого текстового повідомлення.
Месенджер Viber приваблює великою кількістю переваг, серед яких:
- збільшений обсяг — можна пересилати текст до 1000 символів;
- можливість додавати до тексту зображення, кнопку заклику до дії та посилання з UTM-міткою;
- оплачувати потрібно доставлені, а не всі відправлені повідомлення.
Правильне визначення цільової аудиторії, сегментування лідів та адресне розсилання повідомлень значно покращують комунікацію з клієнтами.
Які можливості пропонує офіційна Viber-розсилка?
В межах платформи Viber існує можливість розсилання повідомлень рекламних чи сервісних. Рекламні розсилки надають повну інформацію про промоакції, як правило, обмежені в дії. До тексту таких повідомлень додаються емоджі та кнопка СТА (заклик до дії).
Сервісні розсилки надають важливу інформацію про виконання тих чи інших дій: підтвердження номера телефону, реєстрація, оформлення замовлення, доставлення.
Важливе правило Viber розсилок — вони повинні надсилатися клієнтам, котрі надали згоду. Отримати згоду можна через форму на сайті, анонси розсилок у соцмережах, через чат-боти.
При налаштуванні розсилки через офіційний сервіс власник бізнесу отримує такі переваги:
- значок-підтвердження, котрий підвищує рівень довіри користувачів;
- офіційне альфа-ім’я;
- можливість переглянути звіт за доставлені та прочитані повідомлення;
- можливість створювати мультимедійні повідомлення — з фото та відео; посилання
- стабільна робота незалежно від кількості повідомлень;
- підтримка двостороннього зв’язку з клієнтами.
Грамотно налаштована розсилка Viber допомагає підвищити продажі, з мінімальними затратами.
Як правильно створити масову розсилку Viber?
В особистому кабінеті SMS Club ви зможете швидко налаштувати розсилку Viber, залежно від вашої мети.
В особистому кабінеті ви легко створите персоналізовані розсилки для оповіщення клієнтів про нові акції, зміни в графіку роботи, відкриття нових магазинів.
Можливості розсилки в особистому кабінеті SMS Club:
- Створення сервісних повідомлень, котрі нагадують клієнту про незавершені дії, інформують про товари, що можуть зацікавити. Такі повідомлення створюються на основі аналізу попередніх покупок.
- Налаштування повідомлень, котрі інформують про підтвердження дії — це підвищує рівень довіри користувача.
- Автоматизація повідомлень для верифікації — такі повідомлення містять код доступу, паролі чи повідомлення про зміну пароля.
- Створення коротких естетичних посилань, котрі покращують сприйняття тексту.
- Двосторонній зв’язок, що допомагає налагодити партнерські взаємовідносини, підвищити рівень лояльності клієнта.
В особистому кабінеті у вас буде доступ до детальної аналітики, можливість відстежувати кількість прочитаних повідомлень. Таким чином ви зможете легко проаналізувати ефективність масової розсилки.
Значно спрощує роботу з розсилками планувальник за календарем — просто оберіть потрібну дату та зручний час, щоби користувачі точно отримали повідомлення.
Створюйте масову розсилку через Viber разом із SMS Club, покращуйте комунікацію з клієнтами та підвищуйте рівень продажів.
Вам теж потрібна реклама на Інформаторі?
Звертайтесь: +38 (067) 266 02 08 або на мейл
kalush.informator@gmail.com