Аукціон має відбутися вже наступного тижня. А передати автостанцію в оренду можуть на п’ять років.
Пише Інформатор.
Автостанцію з приміщеннями громадського призначення, загальною площею 121,7 кв. метри, та мощенням, площею 2491,7 кв. метри, оцінили у 70 тисяч 872 гривні. Розмір кроку аукціону буде становити 709 гривень.
Стартова орендна плата розрахована не з урахуванням балансової вартості об’єкту, а як розмір орендної плати на один місяць.
Інформація про лот вже є на сайті Національної електронної біржі.
Що саме готові віддати в оренду?
- перший поверх, загальною площею — 121,7 кв. м;
- зал очікування, площею — 58,8 кв. м;
- каси, площею — 13,7 кв. м;
- господарське приміщення, загальною площею — 3,7 кв. м;
- водійська, площею — 6,5 кв. м;
- кабінет, площею — 6,7 кв. м;
- душова, площею — 4,5 кв. м;
- санвузол, площею — 5,6 кв. м;
- санвузол, площею — 5,2 кв. м;
- каси, площею — 7,4 кв. м;
- каси, площею — 9,6 кв. м;
- частина мощення, загальною площею — 2491,7 кв. м.
Згідно з оприлюдненими умовами аукціону, цільове призначення автостанції орендарем не може бути змінене. А от прописані додаткові умови оренди майна виглядають як такі, що можуть обмежувати коло потенційних учасників аукціону.
Передбачено зокрема участь суб’єктів підприємницької діяльності, у яких наявна найбільша кількість чинних договорів з перевізниками:
- про надання автостанційних послуг при здійсненні перевезення пасажирів та багажу автомобільним транспортом загального користування, в кількості не менше 5-ти в межах території обслуговування Калуського району, маршрути яких, проходять через районний центр міста Калуш;
- укладений договір про постачання Ліцензійного програмного забезпечення Автоматизованої системи керування пасажирськими перевезеннями;
- наявність найманих працівників, мінімум 2-х касирів та 1 диспечера та 1 контролера. Документами, що підтверджують наявність таких осіб є офіційне працевлаштування (надання наказів про прийняття на роботу та повідомлення органів податкової служби про таке працевлаштування).
Додатковими умовами явно надається перевага тим суб’єктам господарювання, які вже ведуть відповідний бізнес у Калуші. Це, з одного боку, робить ближчою до перемоги потрібну компанію, а з іншого — може призвести до того, що учасників аукціону буде недостатньо і він не відбудеться. Відтак уже з другого аукціону об’єкт можна буде орендувати за вдвічі нижчою ціною.
Нагадаємо, що ініціатором передачі комунальної автостанції в оренду виступило приватне ТОВ “Калуська автобусна станція”. Ця компанія, як мінімум, з вересня, має договір із комунальним підприємством “Калуське підприємство автобусних станцій”. І саме ця приватна компанія організовує роботу автостанції, залучає додатковий транспорт, веде перемовини з перевізниками і навіть… платить заробітну плату працівникам комунального підприємства, а відтак, очевидно, і заробляє на комунальному майні. Сама ж автостанція запрацювала на початку серпня 2024 року і до цього часу її взаємини з “товкою” офіційно називають тестовим періодом.
У заяві ТОВ просило розглянути можливість надання йому в оренду на 5 років автостанції з приміщеннями громадського та комерційного призначення і називало себе “спеціалізованою автостанцією, яка має відповідний досвід роботи автостанції, необхідне програмне забезпечення, навчений персонал для забезпечення комплексного обслуговування перевізників та пасажирів”.
Детальніше про це йшлося у матеріалі “Влада готується передати калуську автостанцію приватнику, а КП просто ліквідують”.
Майно калуської автостанції включили до переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають передачі в оренду через проведення аукціону, ще в січні цього року. Депутати на сесії щодо цього питання майже не дискутували. Вирішили: калуську автостанцію потрібно віддати в оренду, бо без ґазди-приватника перевізники туди їхати не будуть.
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08