Матеріали у медіа, оплачені коштом місцевого бюджету, потрібно буде маркувати. При цьому способи ідентифікації (означення) повинні легко розпізнаватися та вирізнятися від редакційного контенту і містити вказівку на замовника.
У Закон “Про рекламу” внесуть відповідні зміни, пише Інформатор.
Як повідомила Судово-юридична газета, Верховна Рада прийняла за основу законопроєкт, за яким висвітлення діяльності органів державної влади на замовлення не повинно містити інформації, що сприяє формуванню і підтриманню обізнаності, інтересу до певної партії, посадової особи як члена чи лідера партії, їхніх програм, передбачених програмами заходів, які вони здійснюють чи підтримують.
Так, закон про рекламу пропонується доповнити статтею 12-1 “Матеріали з висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Відповідно до неї, матеріали з висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, розміщені на замовлення, повинні містити відомості про те, що даний матеріал був розміщений на підставі договору між розповсюджувачем інформації та відповідним замовником згідно зі ст. 12-1 Закону “Про рекламу”.
“Якщо відповідно до статті 3-1 цього Закону у порядку спільного регулювання визначено правила ідентифікації матеріалів з висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, така ідентифікація здійснюється відповідно до цих правил. При цьому способи ідентифікації (означення) повинні легко розпізнаватися та вирізнятися від редакційного контенту і містити вказівку на замовника”, — пише видання.
Водночас не вважається інформацією щодо висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, якщо така інформація використовується з метою спонукання виборців голосувати за певну партію (організацію партії) чи кандидата або проти них чи містить посилання на їхню програму, заходи (діяльність), які вони здійснюють чи підтримують.
Нагадаємо, раніше ми писали, що у Калуші виконком уклав договір із телевізійниками на пів мільйона гривень.
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08