Інформатор Калуш

ВЛАДА

Гра двох, але без торгів? Аукціон з оренди калуської автостанції не відбувся

Аукціон у Калуші по оренді автостанції

Сьогодні мав відбутися аукціон з оренди нової автостанції у Калуші. На торги зареєструвалися два учасники. Первинна пропозиція ціни обох — максимально близька до стартової і до кінця аукціону вона залишилася незмінною.

За перебігом аукціону спостерігав Інформатор.

Як відомо, нову комунальну автостанцію з приміщеннями громадського призначення, загальною площею 121,7 кв. метри, та мощенням, площею 2491,7 кв. метри, готові віддати в оренду. Її оцінили у 70 тисяч 872 гривні. Стартова орендна плата розрахована не з урахуванням балансової вартості об’єкту, а як розмір орендної плати на один місяць.

На початку аукціону учасник №1 запропонував ціну в 71 000 гривень, а його конкурент — 70 872 гривні. Під час кількох наступних раундів аукціону вони мали змогу підвищувати ставки. Розмір кроку, нагадаємо, був визначений на рівні 709 гривень. Проте, учасники торгів ставок не змінювали. Це могло свідчити, що аутсайдер торгів залучений чисто технічно для створення вигляду конкуренції в аукціоні.

Після трьох раундів стало відомо, що Національна електронна біржа маркує аукціон як такий, що не відбувся.

Нагадаємо, що ініціатором передачі комунальної автостанції в оренду виступило приватне ТОВ “Калуська автобусна станція”. Ця компанія, як мінімум, з вересня, має договір із комунальним підприємством “Калуське підприємство автобусних станцій”. І саме ця приватна компанія організовує роботу автостанції, залучає додатковий транспорт, веде перемовини з перевізниками і навіть… платить заробітну плату працівникам комунального підприємства, а відтак, очевидно, і заробляє на комунальному майні. Сама ж автостанція запрацювала на початку серпня 2024 року і до цього часу її взаємини з “товкою” офіційно називають тестовим періодом.

У заяві ТОВ просило розглянути можливість надання йому в оренду на 5 років автостанції з приміщеннями громадського та комерційного призначення і називало себе “спеціалізованою автостанцією, яка має відповідний досвід роботи автостанції, необхідне програмне забезпечення, навчений персонал для забезпечення комплексного обслуговування перевізників та пасажирів”.

Детальніше про це йшлося у матеріалі “Влада готується передати калуську автостанцію приватнику, а КП просто ліквідують”.

Майно калуської автостанції включили до переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають передачі в оренду через проведення аукціону, ще в січні цього року. Депутати на сесії щодо цього питання майже не дискутували. Вирішили: калуську автостанцію потрібно віддати в оренду, бо без ґазди-приватника перевізники туди їхати не будуть.

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у FacebookTelegramTikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08

Нагору