Чат-бот розробили для більшої автоматизації та взаємодії між комунальним підприємством і споживачами.
Повідомляє Інформатор.
На сторінці комунального підприємства вже повідомили про запуск Viber-бота. З ним споживачі можуть:
- Отримати онлайн допомогу або відповіді на питання
- Відправити показники лічильників
- Оплатити комунальні послуги
- Отримати актуальну інформацію про аварії чи відключення водопостачання
Для реєстрації та використання бота, переходьте за посиланням.
Також можна скористатися QR-кодом на зображенні:
Нагадаємо, на розробку програмнго застосунку комунальне підприємство було готове витратити 170 тисяч гривень. Але за результатами закупівлі договір було укладено на 99 990 гривень. Виконавець — ФОП Кутенков Іван Максимович із Києва.
ФОТО ілюстративне/pexels.com
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com
Мобільний номер редакції +380 67 266 02 08