Калуський реп-гурт став обличчям липневого номеру “Ukrainian People”. Що далі: “Time”, “Vogue” чи може “Forbes”?
Розповідає Інформатор.
Чиказьке видання “Ukrainian People” запросили фронтмена гурту Олега Псюка стати обличчям номеру. На обкладинці він постав у своєму образі з Євробачення. Цікавим елементом першої шпальти є блакитно-жовта стрічка на руці репера, яку він притискає до серця.
30 червня вийшов випуск журналу і Kalush Orchestra повідомили про це у своєму інстаграмі.
“Йо, тепер ми на обкладинці глянцю! А що це за обкладинка? Так, це журнал Ukrainian People. Контент журналу поєднує в собі розповіді про історію, культуру, традиції та події в Україні, що неодмінно перетинаються з нашою повісткою. Вдячні нашим колегам з діаспори за довіру та працюємо далі на користь нашої держави”, – написали вони у пості.
Журнал “Ukrainian People” був заснований у 2010 році українською діаспорою у США. Наразі це провідне американське видання.
Також 30 червня калуський гурт повідомив, що збирається у тур Північною Америкою. Перша зупинка — у Сіетлі 20 жовтня, остання – у Торонто 6 листопада. За весь тур музиканти відвідають Сан-Франциско, Денвер, Лос-Анджелес, Гʼюстон, Філадельфію, Нью-Йорк, Вашингтон, Маямі, Чикаго, а також Монреаль.
Квитки вже можна купити. Ціни варіюються від 65 до 1200 доларів, тобто від 2 275 до 42 тисяч гривень (за курсом 35 грн).
Читайте також: “Євробачення-2023 точно буде не в Калуші!”
Анна Сірик