Пропонується альтернатива, що дозволить підвищити надходження до державного бюджету та уникнути значного здорожчання цін.
Ділиться Інформатор, покликаючись на НАУ.
На думку фахівців Асоціації, зростання податку на пальне спричинить бюджетні втрати у зв’язку з потенційною популяризацією тіньового бізнесу пального.
“Не важко передбачити, що заради економії власних коштів, покупці пального масово переходитимуть до відвертих нелегалів не зважаючи на ризики від якості пального та загрозу для здоров’я та життя, які несе нелегальна АЗС”, — зазначають у НАУ.
Про зростання ПДВ на пальне ми писали у матеріалі: “Готуємо гаманці…” — з 1 липня варто очікувати подорожчання пального”.
Натомість Нафтогазова Асоціація України пропонує вирівняти ставку акцизу на рівні 180 євро за 1000 літрів для бензинів, дизельного пального та скрапленого газу, а ПДВ лишити на рівні 7%. Зі слів фахівців, це збереже наявний рівень цін на пальне з невеликою похибкою, проте дозволить збільшити надходження у бюджет держави.
Нагадуємо, що в Україні відновлять 20% ПДВ на пальне вже з 1 липня 2023 року.
Остап Лагойда
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook, Telegram, TikTok та Instagram.
Надсилайте свої новини на пошту kalush.informator@gmail.com